12 Ekim 2012 Cuma

Kuzenimi Zorla Siktim

Bu Hikaye 2 Gün Önce Başımdan GEçti Benim Adım Emre Kuzenimin Adı İse İpek Ben 15 Yaşındayım Kuzenim İse 17 Benim Boyum onunkinden UZun Onun ORta Boyutta Göğüsleri Ve Memeleri waRDır Ben Onu Her Kısa Etek Veya Şortla Görsem Gider 31 Çekerim Dışarda Pek AÇık Giyinmesede Yanımızda Göğüslerini Gösteren Ve Mini Şeyler Giyinir Neyse Hikayeme Geçeyim Bir gün Dayım Onlar Evden Gitmşti Ben Ablam Kız Kuzenim Bide Erkek Kuzenim Kalmıştık erkek kuzenimle dayımın dükkanında çalışırız sabah uyandığımda kuzenim dükkana ablamsa nenem gile gitmişti fırsat bu fırsat diyip bir şeyler yapmaya çalıştım Ben Ona Tokat Atardım Elimi Yanlışlıkla Göğüslerine vurardım salak Derdi O Da Ama İçinde Herhangi Bir Kötülük Yoktu bu Sefer Ona Gerçekten Tekme Vurmaya Çalışırken Elim Götüne Sert Değdi Bu Sefer Biraz Kızdı Ne Yapıyorsun Dedi Yanlışlıkla değdi Dedim Mutfak Biraz Dar Olduqu İçin Bazen Çarpışıoduk Bu Sefer Buzdolabından Bir ŞEy Alacaktım Kalk Dedim Kalkmadı Bede Uzandım Sikim kalkık Olarak Kıçına Vurdum Sinirli Bir Şekilde bakarak Odaya Girdi Bnde Peşinden Gittim Telefonu çıkardım Telefonu İster Misin Dedim Telefonu Çok Seviyordu Ver Dedi Bende Kendimi Çektim O Bana Doqru Geldi Yatakta Sıkıştırdım Onu Öpmeye Başladım Bağırıyordu Bağırma Rezil Oluruz Dedim Çaresiz Sustu Ben Onu tuttum İp Getirdim yatağın Köşesine Bağladım Eğer Bağırırsan Sikerim Dedim Onu Azdıracaktım Zorla Beni Sİk Diyecekti Onu Öpmeye başladım Yavaş Yavaş Dudaklarını Emiyordu göğsü Gözüküyordu ama Yavaş Yavaş Yapacaktım Onu Adete Emiyordum İnce Askılı Elbisesini Çıkardım Önümde Bir Şort Bide südyeniyle Kalmıştı En Çok istediğim Andı Südyeninin ÜStünden Memesine Yavaş Yavaş ElliyordumBu Sefer Hafif İnliyordu Azmıştı Bacaklarına Yavaş Yavaş ElliyordumŞortunu Çıkardım O Sırada Götünü Sıkıyordum Bu Sefer Sesini Yükselterek İnliyordu Sende İstiyorsun Değil Mi Dedim Hayır Dedi bende Tangasını Çıkartıp Ammına ellemeye Başladım Yavaş Yavaş Öpüp Elliyordum O Artık Nerdeyse Bağırarak İnliordu Bu Sefer Yine İstiyor Musun Dedim Ewet Dedi ama Bekaretime Dokunma Dedi Tamam Dedim Ellerini açtım Yavaş Yavaş Pantolonumu İndirdi Kilodumu Çıkarttı Çok Güzel İştahla Emiyordu Artık Sikmenin Vakti Gelmişti Onu Domalttım Götüne kremi Sürdüm Yavaş Yavaş Sokuyordum Acıyor Nırak Diyordu inliyordu Ben İse Daha hızlı sokuyordum dibine kadar indim onunda ammı sulanmıştı ooh oruspum götün çok güzel diyordum o ise sik götüm sana kurban olsunh diyordu ben artık hızlandım siktiğimde o götünden çıkan ses beni dahada azdırıyordu onu öle b i siktim ki götünden kan geldi ağlamaya başladı artık yavaş yavaş ammına sürttüm yapma dedi merak etme sadece sürtüyom dedim ve birden ammına soktum çıkardığımda kanla dolmuştu ammı yala dedim bütün kanı yaladı simdi ammına hızlı hızlı sokuyordum o ise ağlıyordu ama çok zevk alıyordu artık ağlamayı bırakmış çok seksi bir şekilde inliyordu tam attıracağım sırada durdum atmasın die onun iki ğöğsünün arasından sokup ağzına veriyordum sonunda attı ilk başta midesi bulandı ama sonuda hepsini yuttu . Seksi Kuzeni Olanlar Sizede Tavsiye Ederim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder