12 Ekim 2012 Cuma

Yengemi Domaltarak Siktim

Selam Ben emrecan İstanbuldan
Lafı uzatmayayım.Ben 33 yaşındayım İstanbulda oturuyorum.İş yerimden bi arkadaş beni akşam yemeğine evine davet etti.Bekar yaşadığım için olduğunu düşündüm.Randevulaştığımız saatte evlerine gittim.Kendisi benden büyüktü ve hemşerimdi.Kendisi 40 eşi 40 yaşlarındaydı.Yemek saati geldi sofraya oturduk sohbet muhabbet derken içki geldi.İçki içtikçe ortam samimileşmeye başladı.Konu yavaş yavaş sekse dayandı neler olacağını artık tahmin eder
olmuştum.Arkadaş duşa ihtiyacı olduğunu söyledi ve duşa girdi.Yengeyle beraberdik fakat yenge yalnız olduğumu nasıl idare ettiğimi falan sorarken eliyle bacağımı ve erkeklik organımı okşamaya başladı.Ben eşinden bahsedince korkma o bir saat cıkmaz dedi.Ben rahatlamıştım.Yenge önüme çömeldi ve sikimi çıkartıp yalamaya başladı Neyse ben yengeyi aldım ve masanın üzerine yatırdım bacaklarını omuzuma alıp amını yalamaya başladım.Yengeyle ben gögüs uçları basenler kasıklar falan bayağı meşgul oldum Ben sırt üstü uzandım yenge amını ağzıma gelecek şekilde üzerime geldi.Bu şekilde beş dakika kadar devam etti.Biz yengeyle duşa girdik.Duşta ben yengenin arkasına geçtim ve içine girip bi elimi önüne uzatıp amının dilini klitorisini bi elimi gögüslerine uzatıp gögüslerini okşadım ve ben siktikçe o zevke gelip iştahla boynunu çevirip beni öpüyordu ikimizde boşaldık ve yıkanıp odaya geçtik.69 pozisyonunda birbirimizi tahrik ettik ve ben tekrar ereksiyon olunca yengeyi sırt üstü uzatıp iki bacağını iki kolumun dışına alıp iki elini tuttum ve amına girdim onun elleri elimdeydi kelepçelenmiş gibiydik.Ellerini hızlı hızlı çektikçe tüm vücudu sikime kadar dayanıyor bırakınca geri gidiyordu.Ben bu şekilde sert bi tempo siktim biraz.Daha sonra iki bacağım basenlerinin yanına gelecek şekilde amının üzerine çömeldim ve hızlı bir tempoda bağırttırarak hem onu boşalttım hem kendim boşaldım.Belli bir süre birlikte hem güzel vakit geçirebildik hem güzel sohbet edip içki içebildik hem iyi bir seks hayatımız oldu.Şu an yalnızım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder